mandag 30. juli 2012

Produksjonen i gang!

Det har vært alt for lenge siden jeg har satt opp begge symaskinene men nå har jeg endelig rigget meg til i stua for en ukes tid. Har ett par dager fri fra jobb denne uken slik at jeg kan få sydd litt mens jentene er i barnehagen. JIPPI! Jeg skal delta/arragere marked på Rodeløkka velhus 8.september så da må jeg få produsert noe. I går ble en kjole sluttført og en helt produsert. I dag er det også blitt en kjole. Alle er til salgs og kan bestilles i andre størrelser om det er ønskelig.

Lett sommerkjole/tunika i str 3-6 år. 230 kr

Sommerkjole/tunika i str 4-6 år. 250 kr

Halterneck kjole i str 6-8 år. 250 kr

1 kommentar:

  1. Så flotte kjoler. Lykke til med å sy opp til marked :)

    Jeg har en give away på gang og om du vil kan du kjo komme innom for 1 lodd eller 5. :)

    SvarSlett